6 Şubat 2012 Pazartesi

Transformice Harita Yapım Yarışması !!!


Evet Büyük bir etkinlik *-* sayfamızcak Harita yarışması düzenliyoruz...

★Evet bu yarışma 1 hafta sürücek!
★Yaptığınız haritaları screenshoot (prtsc ye basıp - Paint'e girin ctrl+v Yapın)alın ve aşşağı tarafda vereceğim olan profile atabilirsiniz.. Malum ben okuldan dolayı pek giremiyorum ama  http://www.facebook.com/Mtcvstfm  Bu adrese atabilirsiniz...

★Ben her akşam saat 5-6 gibi Bana yardımcı olan mtcv adlı oyuncumuzdan alıcağım...
★ bunun üzerine bir değerlendirme yapacağız ve

Ödüller;
★1.nin haritası,profili ve fotoğrafı paylaşılacak
★2.nin haritası, resmi paylaşılcak
★3.nün haritası ve ismi paylaşılacak...




ScreenShoot Almak ;

Evet size yukarıda resimli olarak anlattım birde yaziyim :

★ Kabile evine veya harita editöründeyken haritanızı onaylamak için test edin.
★ Onaylarken bir yerde durun ve dans, gülme, ağlama vb. basın.
★ Klavyenizden PrtSc tuşunu bulun ve basın.
★ Paint'i açın ctrl+v yapın
★ haritanızı kaydetin...

İşte bu kadar umarım yardımcı olmuşuzdur..

Bizi takip etmek için sağ taraf da ki facebook sayfamızı beğenmeyi unutmayın..

Oyundan bana ulaşmak veya bir yetkiliye ulaşmak için..
/c Nicimferiha  veya /c Mtcvs mesajınızı yazın...

Başarılar *-* Good luck ^_^



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı atarken dikkatli küfürsüz vb. şekilde atmaya özen göstermeniz rica olunur!